Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
33,95 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Kategorien:
Beschreibung
Das Schreiben von Texten wird oft als Naturbegabung angesehen. Es gibt jedoch einfache Techniken für richtig gute Texte. Diese überarbeitete Ausgabe lehrt die Kunst des Schreibens für digitale Medien, Branding, Werbung, Direktmarketing, Einzelhandel, Kataloge, Unternehmensmagazine und interne Kommunikation. Aspekte des Schreibens für soziale Medien sind durchgehend integriert. Tipps und Techniken zum Schreiben von Texten für alle Formate und Kontexte.
Das Schreiben von Texten wird oft als Naturbegabung angesehen. Es gibt jedoch einfache Techniken für richtig gute Texte. Diese überarbeitete Ausgabe lehrt die Kunst des Schreibens für digitale Medien, Branding, Werbung, Direktmarketing, Einzelhandel, Kataloge, Unternehmensmagazine und interne Kommunikation. Aspekte des Schreibens für soziale Medien sind durchgehend integriert. Tipps und Techniken zum Schreiben von Texten für alle Formate und Kontexte.
Über den Autor
Mark Shaw was a professional copywriter for more than 30 years. He founded UK design agency Jupiter Design, and was President of Liquid Agency Europe, where he managed global brand and messaging for some of the world's leading organizations. He died in 2017.
Gyles Lingwood is Director of Education (Arts) at the University of Lincoln, having previously worked in London's branding and advertising industries. His work has won a number of awards including D&AD, British Interactive Media Association and the US Creativity Awards. He is the author of Read Me: 10 Lessons for Writing Great Copy (Laurence King, 2014).
Gyles Lingwood is Director of Education (Arts) at the University of Lincoln, having previously worked in London's branding and advertising industries. His work has won a number of awards including D&AD, British Interactive Media Association and the US Creativity Awards. He is the author of Read Me: 10 Lessons for Writing Great Copy (Laurence King, 2014).
Details
Erscheinungsjahr: | 2022 |
---|---|
Rubrik: | Ratgeber |
Thema: | Briefe, Bewerbungen, Wiss. Arbeiten, Rhetorik |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: |
240 S.
200 Illustr. Abbildungen |
ISBN-13: | 9781529420241 |
ISBN-10: | 1529420245 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Lingwood, Gyles
Shaw, Mark |
Hersteller: |
Quercus Publishing
Laurence King Publishing |
Abbildungen: | 200 illustrations |
Maße: | 245 x 171 x 19 mm |
Von/Mit: | Gyles Lingwood (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 13.09.2022 |
Gewicht: | 0,648 kg |
Über den Autor
Mark Shaw was a professional copywriter for more than 30 years. He founded UK design agency Jupiter Design, and was President of Liquid Agency Europe, where he managed global brand and messaging for some of the world's leading organizations. He died in 2017.
Gyles Lingwood is Director of Education (Arts) at the University of Lincoln, having previously worked in London's branding and advertising industries. His work has won a number of awards including D&AD, British Interactive Media Association and the US Creativity Awards. He is the author of Read Me: 10 Lessons for Writing Great Copy (Laurence King, 2014).
Gyles Lingwood is Director of Education (Arts) at the University of Lincoln, having previously worked in London's branding and advertising industries. His work has won a number of awards including D&AD, British Interactive Media Association and the US Creativity Awards. He is the author of Read Me: 10 Lessons for Writing Great Copy (Laurence King, 2014).
Details
Erscheinungsjahr: | 2022 |
---|---|
Rubrik: | Ratgeber |
Thema: | Briefe, Bewerbungen, Wiss. Arbeiten, Rhetorik |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: |
240 S.
200 Illustr. Abbildungen |
ISBN-13: | 9781529420241 |
ISBN-10: | 1529420245 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Lingwood, Gyles
Shaw, Mark |
Hersteller: |
Quercus Publishing
Laurence King Publishing |
Abbildungen: | 200 illustrations |
Maße: | 245 x 171 x 19 mm |
Von/Mit: | Gyles Lingwood (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 13.09.2022 |
Gewicht: | 0,648 kg |
Warnhinweis