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Convergence Culture – Where Old and New Media Collide
Buch von Henry Jenkins
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Maps a territory where old and new media intersect, and where the power of the media producer and the power of the consumer interact in unpredictable ways. This book explains the cultural shift that occurs as consumers fight for control across disparate channels, changing the way we do business, elect our leaders, and educate our children.
Maps a territory where old and new media intersect, and where the power of the media producer and the power of the consumer interact in unpredictable ways. This book explains the cultural shift that occurs as consumers fight for control across disparate channels, changing the way we do business, elect our leaders, and educate our children.
Details
Erscheinungsjahr: 2006
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9780814742815
ISBN-10: 0814742815
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Henry Jenkins
Hersteller: NYU Press
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 236 x 159 x 27 mm
Von/Mit: Henry Jenkins
Erscheinungsdatum: 01.08.2006
Gewicht: 0,672 kg
Artikel-ID: 131302746
Details
Erscheinungsjahr: 2006
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9780814742815
ISBN-10: 0814742815
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Henry Jenkins
Hersteller: NYU Press
Verantwortliche Person für die EU: preigu, Ansas Meyer, Lengericher Landstr. 19, D-49078 Osnabrück, mail@preigu.de
Maße: 236 x 159 x 27 mm
Von/Mit: Henry Jenkins
Erscheinungsdatum: 01.08.2006
Gewicht: 0,672 kg
Artikel-ID: 131302746
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