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Beschreibung
Discover what marketers need to do to evoke the emotions of their customers and create long-lasting consumer-brand relationships.
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Über den Autor
Lydia Michael
Inhaltsverzeichnis
Section - 00: Introduction; Section - ONE: The brand love foundation; Chapter - 01: Why brand love?; Chapter - 02: Brand desire and intimacy; Chapter - 03: Fostering self-identification and belonging; Section - TWO: Emotional drivers; Chapter - 04: Living brand authenticity; Chapter - 05: Embracing purpose and sustainability; Chapter - 06: Building trust and encouraging inclusion; Chapter - 07: Personalizing the customer experience; Chapter - 08: Being human and nostalgic; Section - THREE: Rational drivers; Chapter - 09: Relevance, differentiation and consistency; Chapter - 10: Experience, innovation and convenience; Section - FOUR: Love reinforced; Chapter - 11: Love brand lockdown; Chapter - 12: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398611276 |
ISBN-10: | 1398611271 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Michael, Lydia |
Hersteller: | Kogan Page |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 232 x 155 x 16 mm |
Von/Mit: | Lydia Michael |
Erscheinungsdatum: | 25.07.2023 |
Gewicht: | 0,366 kg |
Über den Autor
Lydia Michael
Inhaltsverzeichnis
Section - 00: Introduction; Section - ONE: The brand love foundation; Chapter - 01: Why brand love?; Chapter - 02: Brand desire and intimacy; Chapter - 03: Fostering self-identification and belonging; Section - TWO: Emotional drivers; Chapter - 04: Living brand authenticity; Chapter - 05: Embracing purpose and sustainability; Chapter - 06: Building trust and encouraging inclusion; Chapter - 07: Personalizing the customer experience; Chapter - 08: Being human and nostalgic; Section - THREE: Rational drivers; Chapter - 09: Relevance, differentiation and consistency; Chapter - 10: Experience, innovation and convenience; Section - FOUR: Love reinforced; Chapter - 11: Love brand lockdown; Chapter - 12: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398611276 |
ISBN-10: | 1398611271 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Michael, Lydia |
Hersteller: | Kogan Page |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 232 x 155 x 16 mm |
Von/Mit: | Lydia Michael |
Erscheinungsdatum: | 25.07.2023 |
Gewicht: | 0,366 kg |
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