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Brand Love
Building Strong Consumer-Brand Connections
Taschenbuch von Lydia Michael
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Discover what marketers need to do to evoke the emotions of their customers and create long-lasting consumer-brand relationships.
Discover what marketers need to do to evoke the emotions of their customers and create long-lasting consumer-brand relationships.
Über den Autor
Lydia Michael
Inhaltsverzeichnis
Section - 00: Introduction; Section - ONE: The brand love foundation; Chapter - 01: Why brand love?; Chapter - 02: Brand desire and intimacy; Chapter - 03: Fostering self-identification and belonging; Section - TWO: Emotional drivers; Chapter - 04: Living brand authenticity; Chapter - 05: Embracing purpose and sustainability; Chapter - 06: Building trust and encouraging inclusion; Chapter - 07: Personalizing the customer experience; Chapter - 08: Being human and nostalgic; Section - THREE: Rational drivers; Chapter - 09: Relevance, differentiation and consistency; Chapter - 10: Experience, innovation and convenience; Section - FOUR: Love reinforced; Chapter - 11: Love brand lockdown; Chapter - 12: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398611276
ISBN-10: 1398611271
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Michael, Lydia
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 232 x 155 x 16 mm
Von/Mit: Lydia Michael
Erscheinungsdatum: 25.07.2023
Gewicht: 0,366 kg
Artikel-ID: 125002597
Über den Autor
Lydia Michael
Inhaltsverzeichnis
Section - 00: Introduction; Section - ONE: The brand love foundation; Chapter - 01: Why brand love?; Chapter - 02: Brand desire and intimacy; Chapter - 03: Fostering self-identification and belonging; Section - TWO: Emotional drivers; Chapter - 04: Living brand authenticity; Chapter - 05: Embracing purpose and sustainability; Chapter - 06: Building trust and encouraging inclusion; Chapter - 07: Personalizing the customer experience; Chapter - 08: Being human and nostalgic; Section - THREE: Rational drivers; Chapter - 09: Relevance, differentiation and consistency; Chapter - 10: Experience, innovation and convenience; Section - FOUR: Love reinforced; Chapter - 11: Love brand lockdown; Chapter - 12: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781398611276
ISBN-10: 1398611271
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Michael, Lydia
Hersteller: Kogan Page
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 232 x 155 x 16 mm
Von/Mit: Lydia Michael
Erscheinungsdatum: 25.07.2023
Gewicht: 0,366 kg
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