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Beschreibung
A practical, no-nonsense guide to digital marketing, giving readers all the information they need to feel confident engaging consumers online and implementing digital campaigns.
A practical, no-nonsense guide to digital marketing, giving readers all the information they need to feel confident engaging consumers online and implementing digital campaigns.
Über den Autor
Damian Ryan
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Introduction - Digital transformation; Chapter - 02: Digital marketing strategy setting; Chapter - 03: Being online: Welcoming the world; Chapter - 04: Search - Being found online; Chapter - 05: Email marketing; Chapter - 06: Mobile marketing; Chapter - 07: Social media; Chapter - 08: Content marketing and native content; Chapter - 09: Programmatic marketing; Chapter - 10: Performance marketing; Chapter - 11: How to form meaningful insights from data
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9781789666014
ISBN-10: 1789666015
Sprache: Englisch
Herstellernummer: 12775
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Ryan, Damian
Auflage: 5th edition
Hersteller: Kogan Page
Kogan Page Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 234 x 156 x 29 mm
Von/Mit: Damian Ryan
Erscheinungsdatum: 03.11.2020
Gewicht: 1,008 kg
Artikel-ID: 117931105

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