Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Understanding Digital Marketing
A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns
Taschenbuch von Damian Ryan
Sprache: Englisch

28,70 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage

Kategorien:
Beschreibung
A practical, no-nonsense guide to digital marketing, giving readers all the information they need to feel confident engaging consumers online and implementing digital campaigns.
A practical, no-nonsense guide to digital marketing, giving readers all the information they need to feel confident engaging consumers online and implementing digital campaigns.
Über den Autor
Damian Ryan
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Introduction - Digital transformation; Chapter - 02: Digital marketing strategy setting; Chapter - 03: Being online: Welcoming the world; Chapter - 04: Search - Being found online; Chapter - 05: Email marketing; Chapter - 06: Mobile marketing; Chapter - 07: Social media; Chapter - 08: Content marketing and native content; Chapter - 09: Programmatic marketing; Chapter - 10: Performance marketing; Chapter - 11: How to form meaningful insights from data
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781789666014
ISBN-10: 1789666015
Sprache: Englisch
Herstellernummer: 12775
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Ryan, Damian
Auflage: 5th edition
Hersteller: Kogan Page
Maße: 232 x 155 x 27 mm
Von/Mit: Damian Ryan
Erscheinungsdatum: 03.11.2020
Gewicht: 0,676 kg
Artikel-ID: 117931105
Über den Autor
Damian Ryan
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 01: Introduction - Digital transformation; Chapter - 02: Digital marketing strategy setting; Chapter - 03: Being online: Welcoming the world; Chapter - 04: Search - Being found online; Chapter - 05: Email marketing; Chapter - 06: Mobile marketing; Chapter - 07: Social media; Chapter - 08: Content marketing and native content; Chapter - 09: Programmatic marketing; Chapter - 10: Performance marketing; Chapter - 11: How to form meaningful insights from data
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781789666014
ISBN-10: 1789666015
Sprache: Englisch
Herstellernummer: 12775
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Ryan, Damian
Auflage: 5th edition
Hersteller: Kogan Page
Maße: 232 x 155 x 27 mm
Von/Mit: Damian Ryan
Erscheinungsdatum: 03.11.2020
Gewicht: 0,676 kg
Artikel-ID: 117931105
Warnhinweis