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Think Human
The Customer Experience Revolution in the Digital Age
Taschenbuch von Olivier Duha
Sprache: Englisch

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Beschreibung
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Über den Autor
Olivier Duha
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Section - ONE: A digital coup d'état - the customer becomes the new master of commerce; Chapter - 01: Before the digital revolution - the pre-customer era; Chapter - 02: The customer's copernican revolution; Chapter - 03: The customer's subjectivity is the number one concern for brands; Section - TWO: How to win the battle for customers; Chapter - 04: Customer experience - the new brand compass; Chapter - 05: The keys to a successful customer journey; Chapter - 06: What can you do ? a toolbox to manage customer relationships; Chapter - 07: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 206
ISBN-13: 9781398614529
ISBN-10: 1398614521
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Duha, Olivier
Hersteller: Kogan Page
Maße: 231 x 154 x 14 mm
Von/Mit: Olivier Duha
Erscheinungsdatum: 03.01.2024
Gewicht: 0,35 kg
preigu-id: 126851100
Über den Autor
Olivier Duha
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Section - ONE: A digital coup d'état - the customer becomes the new master of commerce; Chapter - 01: Before the digital revolution - the pre-customer era; Chapter - 02: The customer's copernican revolution; Chapter - 03: The customer's subjectivity is the number one concern for brands; Section - TWO: How to win the battle for customers; Chapter - 04: Customer experience - the new brand compass; Chapter - 05: The keys to a successful customer journey; Chapter - 06: What can you do ? a toolbox to manage customer relationships; Chapter - 07: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 206
ISBN-13: 9781398614529
ISBN-10: 1398614521
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Duha, Olivier
Hersteller: Kogan Page
Maße: 231 x 154 x 14 mm
Von/Mit: Olivier Duha
Erscheinungsdatum: 03.01.2024
Gewicht: 0,35 kg
preigu-id: 126851100
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