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Beschreibung
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Über den Autor
Olivier Duha
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Section - ONE: A digital coup d'état - the customer becomes the new master of commerce; Chapter - 01: Before the digital revolution - the pre-customer era; Chapter - 02: The customer's copernican revolution; Chapter - 03: The customer's subjectivity is the number one concern for brands; Section - TWO: How to win the battle for customers; Chapter - 04: Customer experience - the new brand compass; Chapter - 05: The keys to a successful customer journey; Chapter - 06: What can you do ? a toolbox to manage customer relationships; Chapter - 07: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: | 2024 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 206 |
ISBN-13: | 9781398614529 |
ISBN-10: | 1398614521 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Duha, Olivier |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 231 x 154 x 14 mm |
Von/Mit: | Olivier Duha |
Erscheinungsdatum: | 03.01.2024 |
Gewicht: | 0,35 kg |
Über den Autor
Olivier Duha
Inhaltsverzeichnis
Chapter - 00: Introduction; Section - ONE: A digital coup d'état - the customer becomes the new master of commerce; Chapter - 01: Before the digital revolution - the pre-customer era; Chapter - 02: The customer's copernican revolution; Chapter - 03: The customer's subjectivity is the number one concern for brands; Section - TWO: How to win the battle for customers; Chapter - 04: Customer experience - the new brand compass; Chapter - 05: The keys to a successful customer journey; Chapter - 06: What can you do ? a toolbox to manage customer relationships; Chapter - 07: Conclusion;
Details
Erscheinungsjahr: | 2024 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 206 |
ISBN-13: | 9781398614529 |
ISBN-10: | 1398614521 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Duha, Olivier |
Hersteller: | Kogan Page |
Maße: | 231 x 154 x 14 mm |
Von/Mit: | Olivier Duha |
Erscheinungsdatum: | 03.01.2024 |
Gewicht: | 0,35 kg |
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