Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
15,95 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
auf Lager, Lieferzeit 1-2 Werktage
Kategorien:
Beschreibung
The Whole Marketer argues that now is the time to take stock of technical skills required, examine the latest thinking, identify capability gaps and discover how to be fulfilled in a professional context and as a human.
The Whole Marketer argues that now is the time to take stock of technical skills required, examine the latest thinking, identify capability gaps and discover how to be fulfilled in a professional context and as a human.
Über den Autor
Abigail Dixon has over 20 years of commercial marketing experience. She is a Fellow of The Chartered Institute of Marketing (CIM) where she is a course director. She is a marketing and capability consultant, a trainer and an ICF qualified coach.
Details
Erscheinungsjahr: | 2021 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
ISBN-13: | 9781911671053 |
ISBN-10: | 1911671057 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Dixon, Abigail |
Hersteller: | LID Publishing |
Maße: | 216 x 138 x 28 mm |
Von/Mit: | Abigail Dixon |
Erscheinungsdatum: | 27.05.2021 |
Gewicht: | 0,444 kg |
Über den Autor
Abigail Dixon has over 20 years of commercial marketing experience. She is a Fellow of The Chartered Institute of Marketing (CIM) where she is a course director. She is a marketing and capability consultant, a trainer and an ICF qualified coach.
Details
Erscheinungsjahr: | 2021 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
ISBN-13: | 9781911671053 |
ISBN-10: | 1911671057 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Dixon, Abigail |
Hersteller: | LID Publishing |
Maße: | 216 x 138 x 28 mm |
Von/Mit: | Abigail Dixon |
Erscheinungsdatum: | 27.05.2021 |
Gewicht: | 0,444 kg |
Warnhinweis