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The Wal-Mart Effect
How an Out-of-town Superstore Became a Superpower
Taschenbuch von Charles Fishman
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Charles Fishman takes us into the heart of the biggest company on earth, ever, to show how the 'Wal-Mart effect' shapes lives everywhere, whether for cleaners in America, bicycle-makers in China or salmon farmers in Chile. Now Wal-Mart's influence is so great it can determine everything from working practices to market forces themselves, Fishman asks: how did a shop manage to do all this? And what will the ultimate cost of low prices be?
Charles Fishman takes us into the heart of the biggest company on earth, ever, to show how the 'Wal-Mart effect' shapes lives everywhere, whether for cleaners in America, bicycle-makers in China or salmon farmers in Chile. Now Wal-Mart's influence is so great it can determine everything from working practices to market forces themselves, Fishman asks: how did a shop manage to do all this? And what will the ultimate cost of low prices be?
Details
Erscheinungsjahr: 2007
Medium: Taschenbuch
Seiten: 336
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780141019796
ISBN-10: 0141019794
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Fishman, Charles
Hersteller: Penguin Books UK
Maße: 199 x 129 x 20 mm
Von/Mit: Charles Fishman
Erscheinungsdatum: 01.02.2007
Gewicht: 0,253 kg
preigu-id: 121734136
Details
Erscheinungsjahr: 2007
Medium: Taschenbuch
Seiten: 336
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780141019796
ISBN-10: 0141019794
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Fishman, Charles
Hersteller: Penguin Books UK
Maße: 199 x 129 x 20 mm
Von/Mit: Charles Fishman
Erscheinungsdatum: 01.02.2007
Gewicht: 0,253 kg
preigu-id: 121734136
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