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Beschreibung
When a society becomes more affluent, does it lose other values? Are the skills that education and literacy gave millions wasted on consuming pop culture? Do the media coerce us into a world of the superficial and the material - or can they be a force for good? This book asks these questions.
When a society becomes more affluent, does it lose other values? Are the skills that education and literacy gave millions wasted on consuming pop culture? Do the media coerce us into a world of the superficial and the material - or can they be a force for good? This book asks these questions.
Details
Erscheinungsjahr: 2009
Genre: Allg. & vergl. Sprachwissenschaft, Importe
Rubrik: Sprachwissenschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780141191584
ISBN-10: 0141191589
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Hoggart, Richard
Hersteller: Penguin Books Ltd
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 199 x 128 x 27 mm
Von/Mit: Richard Hoggart
Erscheinungsdatum: 01.10.2009
Gewicht: 0,295 kg
Artikel-ID: 101549245