39,65 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
In The Theory of Learning in Games Drew Fudenberg and David Levine develop an alternative explanation that equilibrium arises as the long-run outcome of a process in which less than fully rational players grope for optimality over time. The models they explore provide a foundation for equilibrium theory and suggest useful ways for economists to evaluate and modify traditional equilibrium concepts.
In The Theory of Learning in Games Drew Fudenberg and David Levine develop an alternative explanation that equilibrium arises as the long-run outcome of a process in which less than fully rational players grope for optimality over time. The models they explore provide a foundation for equilibrium theory and suggest useful ways for economists to evaluate and modify traditional equilibrium concepts.
Erscheinungsjahr: | 1998 |
---|---|
Fachbereich: | Volkswirtschaft |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 294 |
ISBN-13: | 9780262529242 |
ISBN-10: | 0262529246 |
Sprache: | Englisch |
Ausstattung / Beilage: | Paperback |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Fudenberg, Drew
Levine, David K. |
Hersteller: | MIT Press |
Maße: | 229 x 152 x 18 mm |
Von/Mit: | Drew Fudenberg (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 03.06.1998 |
Gewicht: | 0,481 kg |
Erscheinungsjahr: | 1998 |
---|---|
Fachbereich: | Volkswirtschaft |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Seiten: | 294 |
ISBN-13: | 9780262529242 |
ISBN-10: | 0262529246 |
Sprache: | Englisch |
Ausstattung / Beilage: | Paperback |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Fudenberg, Drew
Levine, David K. |
Hersteller: | MIT Press |
Maße: | 229 x 152 x 18 mm |
Von/Mit: | Drew Fudenberg (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 03.06.1998 |
Gewicht: | 0,481 kg |