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The Press Effect
Politicians, Journalists, and the Stories That Shape the Political World
Taschenbuch von Kathleen Hall Jamieson (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
Jamieson and Waldman analyze press coverage and public opinion to examine one of the most interesting periods of modern presidential history--from the summer of 2000 through the aftermath of September 11th.
Jamieson and Waldman analyze press coverage and public opinion to examine one of the most interesting periods of modern presidential history--from the summer of 2000 through the aftermath of September 11th.
Über den Autor
Kathleen Hall Jamieson is Professor of Communication and the Walter H. Annenberg Dean of The Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. She is also the Director of the Annenberg Public Policy Center and the author of Packaging the Presidency and Eloquence in an Electronic Age, (both OUP).
Paul Waldman is Associate Director of the Annenberg Public Policy Center, where he researches the influence of the media on public opinion.
Details
Erscheinungsjahr: 2004
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780195173291
ISBN-10: 0195173295
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Jamieson, Kathleen Hall
Waldman, Paul
Hersteller: Oxford University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 203 x 127 x 15 mm
Von/Mit: Kathleen Hall Jamieson (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.01.2004
Gewicht: 0,298 kg
Artikel-ID: 120657640
Über den Autor
Kathleen Hall Jamieson is Professor of Communication and the Walter H. Annenberg Dean of The Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. She is also the Director of the Annenberg Public Policy Center and the author of Packaging the Presidency and Eloquence in an Electronic Age, (both OUP).
Paul Waldman is Associate Director of the Annenberg Public Policy Center, where he researches the influence of the media on public opinion.
Details
Erscheinungsjahr: 2004
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780195173291
ISBN-10: 0195173295
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Jamieson, Kathleen Hall
Waldman, Paul
Hersteller: Oxford University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 203 x 127 x 15 mm
Von/Mit: Kathleen Hall Jamieson (u. a.)
Erscheinungsdatum: 01.01.2004
Gewicht: 0,298 kg
Artikel-ID: 120657640
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