Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
The Business of Research
Taschenbuch von Margaret B. W. Graham
Sprache: Englisch

34,40 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Kategorien:
Beschreibung
This book looks at how RCA shaped a sophisticated consumer electronics technology in a research and development effort that spanned fifteen years.
This book looks at how RCA shaped a sophisticated consumer electronics technology in a research and development effort that spanned fifteen years.
Inhaltsverzeichnis
Editors' preface; Preface and acknowledgements; Introduction; 1. Selectavision VideoDisc: opportunity and risk; 2. David Sarnoff: industrial entrepreneur; 3. Research as prime mover; 4. Laboratory as entrepreneur: videoplayer research begins; 5. Selectavision Holotape: RCA's professional innovation; 6. Everything ventured; 7. All in the family; 8. VideoDisc in the public eye; 9. RCA's 'Manhattan Project'; 10. On the market; 11. Managing R&D: lessons from RCA; Appendix; Notes; Index.
Details
Erscheinungsjahr: 2011
Fachbereich: Volkswirtschaft
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 274
ISBN-13: 9780521368216
ISBN-10: 0521368219
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Graham, Margaret B. W.
Redaktion: Gallmam, Robert
Hersteller: Cambridge University Press
Maße: 229 x 152 x 16 mm
Von/Mit: Margaret B. W. Graham
Erscheinungsdatum: 29.11.2011
Gewicht: 0,449 kg
preigu-id: 105926883
Inhaltsverzeichnis
Editors' preface; Preface and acknowledgements; Introduction; 1. Selectavision VideoDisc: opportunity and risk; 2. David Sarnoff: industrial entrepreneur; 3. Research as prime mover; 4. Laboratory as entrepreneur: videoplayer research begins; 5. Selectavision Holotape: RCA's professional innovation; 6. Everything ventured; 7. All in the family; 8. VideoDisc in the public eye; 9. RCA's 'Manhattan Project'; 10. On the market; 11. Managing R&D: lessons from RCA; Appendix; Notes; Index.
Details
Erscheinungsjahr: 2011
Fachbereich: Volkswirtschaft
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 274
ISBN-13: 9780521368216
ISBN-10: 0521368219
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Graham, Margaret B. W.
Redaktion: Gallmam, Robert
Hersteller: Cambridge University Press
Maße: 229 x 152 x 16 mm
Von/Mit: Margaret B. W. Graham
Erscheinungsdatum: 29.11.2011
Gewicht: 0,449 kg
preigu-id: 105926883
Warnhinweis