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Beschreibung
This essential guide to marketing, advertising, and PR unlocks current strategies to build and leverage consumer influence across social media. The fourth edition features concise, graphics-oriented sections that get students creating content early. Updates throughout complement new sections on AI and Web3 and a full suite of online ancillaries.
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Über den Autor
By Keith A. Quesenberry
Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781538167090
ISBN-10: 1538167093
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Quesenberry, Keith A.
Auflage: Fourth Edition
Hersteller: Rowman & Littlefield Publishers
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 254 x 178 x 25 mm
Von/Mit: Keith A. Quesenberry
Erscheinungsdatum: 12.02.2024
Gewicht: 0,855 kg
Artikel-ID: 127638732

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