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Beschreibung
This essential guide to marketing, advertising, and PR unlocks current strategies to build and leverage consumer influence across social media. The fourth edition features concise, graphics-oriented sections that get students creating content early. Updates throughout complement new sections on AI and Web3 and a full suite of online ancillaries.
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Über den Autor
By Keith A. Quesenberry
Details
Erscheinungsjahr: | 2024 |
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Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Importe, Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
ISBN-13: | 9781538167090 |
ISBN-10: | 1538167093 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Quesenberry, Keith A. |
Auflage: | Fourth Edition |
Hersteller: | Rowman & Littlefield Publishers |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 254 x 178 x 25 mm |
Von/Mit: | Keith A. Quesenberry |
Erscheinungsdatum: | 12.02.2024 |
Gewicht: | 0,855 kg |