43,10 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Jim Cummins is Professor Emeritus at the University of Toronto, Canada and has spent the past 40 years researching and working with multilingual learners across the world. His controversial theoretical distinction between conversational versus academic language proficiency is a key topic in pre-service and professional development related to the education of multilingual students who are learning the language of instruction.
Erscheinungsjahr: | 2021 |
---|---|
Fachbereich: | Sonderpädagogik & Behindertenpädagogik |
Genre: | Erziehung & Bildung |
Rubrik: | Sozialwissenschaften |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781800413573 |
ISBN-10: | 1800413572 |
Sprache: | Englisch |
Ausstattung / Beilage: | Paperback |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Cummins, Jim |
Hersteller: | Multilingual Matters |
Maße: | 234 x 156 x 25 mm |
Von/Mit: | Jim Cummins |
Erscheinungsdatum: | 01.09.2021 |
Gewicht: | 0,693 kg |
Jim Cummins is Professor Emeritus at the University of Toronto, Canada and has spent the past 40 years researching and working with multilingual learners across the world. His controversial theoretical distinction between conversational versus academic language proficiency is a key topic in pre-service and professional development related to the education of multilingual students who are learning the language of instruction.
Erscheinungsjahr: | 2021 |
---|---|
Fachbereich: | Sonderpädagogik & Behindertenpädagogik |
Genre: | Erziehung & Bildung |
Rubrik: | Sozialwissenschaften |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781800413573 |
ISBN-10: | 1800413572 |
Sprache: | Englisch |
Ausstattung / Beilage: | Paperback |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Cummins, Jim |
Hersteller: | Multilingual Matters |
Maße: | 234 x 156 x 25 mm |
Von/Mit: | Jim Cummins |
Erscheinungsdatum: | 01.09.2021 |
Gewicht: | 0,693 kg |