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Quantitative Models in Marketing Research
Buch von Philip Hans Franses (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
This book presents important and practically relevant quantitative models used for marketing research.
This book presents important and practically relevant quantitative models used for marketing research.
Inhaltsverzeichnis
List of figures; List of tables; Preface; 1. Introduction and outline of the book; 2. Features of marketing research data; 3. A continuous dependent variable; 4. A binomial dependent variable; 5. An unordered multinomial dependent variable; 6. An ordered multinomial dependent variable; 7. A limited dependent variable; 8. A duration dependent variable; Appendix; Bibliography; Author index; Subject index.
Details
Erscheinungsjahr: 2013
Genre: Importe, Mathematik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Buch
ISBN-13: 9780521801669
ISBN-10: 0521801664
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Franses, Philip Hans
Paap, Richard
Hersteller: Cambridge University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 250 x 175 x 17 mm
Von/Mit: Philip Hans Franses (u. a.)
Erscheinungsdatum: 04.01.2013
Gewicht: 0,57 kg
Artikel-ID: 102551413
Inhaltsverzeichnis
List of figures; List of tables; Preface; 1. Introduction and outline of the book; 2. Features of marketing research data; 3. A continuous dependent variable; 4. A binomial dependent variable; 5. An unordered multinomial dependent variable; 6. An ordered multinomial dependent variable; 7. A limited dependent variable; 8. A duration dependent variable; Appendix; Bibliography; Author index; Subject index.
Details
Erscheinungsjahr: 2013
Genre: Importe, Mathematik
Rubrik: Naturwissenschaften & Technik
Medium: Buch
ISBN-13: 9780521801669
ISBN-10: 0521801664
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Franses, Philip Hans
Paap, Richard
Hersteller: Cambridge University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 250 x 175 x 17 mm
Von/Mit: Philip Hans Franses (u. a.)
Erscheinungsdatum: 04.01.2013
Gewicht: 0,57 kg
Artikel-ID: 102551413
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