Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Promoting Rigor Through Higher Level Questioning
Practical Strategies for Developing Students' Critical Thinking
Taschenbuch von Todd Stanley
Sprache: Englisch

41,80 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung
Promoting Rigor Through Higher Level Questioning equips teachers with effective questioning strategies and:
Promoting Rigor Through Higher Level Questioning equips teachers with effective questioning strategies and:
Über den Autor

Todd Stanley is author of seven teacher education books including Project-Based Learning for Gifted Students: A Handbook for the 21st-Century Classroom and Performance-Based Assessment for 21st-Century Skills.

Inhaltsverzeichnis
INTRODUCTION 1 Rating Your Questioning Behavior CHAPTER 1 Getting Started With Higher Level Questioning CHAPTER 2 The Difference Between Difficulty and Rigor: Changing Your Mindset CHAPTER 3 Building Question Awareness CHAPTER 4 Using Bloom's Taxonomy to Improve Your Questioning Behavior CHAPTER 5 Moving Questions Into a Higher Level of Thinking CHAPTER 6 Raising the Rigor of Content Standards CHAPTER 7 Writing Rigorous Questions CHAPTER 8 Asking Higher Level Verbal Questions CHAPTER 9 Establishing a Rigorous Classroom Culture CONCLUSION REFERENCES ABOUT THE AUTHOR
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781618218995
ISBN-10: 1618218999
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Stanley, Todd
Hersteller: Routledge
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: Todd Stanley
Erscheinungsdatum: 01.01.2020
Gewicht: 0,237 kg
Artikel-ID: 128472403
Über den Autor

Todd Stanley is author of seven teacher education books including Project-Based Learning for Gifted Students: A Handbook for the 21st-Century Classroom and Performance-Based Assessment for 21st-Century Skills.

Inhaltsverzeichnis
INTRODUCTION 1 Rating Your Questioning Behavior CHAPTER 1 Getting Started With Higher Level Questioning CHAPTER 2 The Difference Between Difficulty and Rigor: Changing Your Mindset CHAPTER 3 Building Question Awareness CHAPTER 4 Using Bloom's Taxonomy to Improve Your Questioning Behavior CHAPTER 5 Moving Questions Into a Higher Level of Thinking CHAPTER 6 Raising the Rigor of Content Standards CHAPTER 7 Writing Rigorous Questions CHAPTER 8 Asking Higher Level Verbal Questions CHAPTER 9 Establishing a Rigorous Classroom Culture CONCLUSION REFERENCES ABOUT THE AUTHOR
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Erziehung & Bildung, Importe
Rubrik: Sozialwissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781618218995
ISBN-10: 1618218999
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Stanley, Todd
Hersteller: Routledge
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: Todd Stanley
Erscheinungsdatum: 01.01.2020
Gewicht: 0,237 kg
Artikel-ID: 128472403
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte