Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Persuasive Attacks on Donald Trump in the 2016 Presidential Primary
Taschenbuch von William L. Benoit (u. a.)
Sprache: Englisch

59,60 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung
This book investigates persuasive attacks on Donald Trump in the 2016 Republican primaries through a variety of media-debates, TV spots, Twitter, Facebook, political cartoons, the National Review, and TV talk shows.
This book investigates persuasive attacks on Donald Trump in the 2016 Republican primaries through a variety of media-debates, TV spots, Twitter, Facebook, political cartoons, the National Review, and TV talk shows.
Über den Autor
William L. Benoit is professor of communication studies at Ohio University.

Mark J. Glantz is assistant professor of communication & media studies at St. Norbert College.
Inhaltsverzeichnis
Contents
Acknowledgments
Chapter One: Persuasive Attacks in Election Campaigns
Chapter Two: The Republican Establishment Attacks Donald Trump
Chapter Three: Attacks on Trump in 2016 Republican Presidential Primary Debates and TV Spots
Chapter Four: Attacks on Trump in Social Media
Chapter Five: Attacks on Trump in Humor
Chapter Six: Attacks on Trump on 2016 TV Talk Shows
Chapter Seven: Conclusions
References
About the Authors
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781498548564
ISBN-10: 1498548563
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Benoit, William L.
Glantz, Mark J.
Hersteller: Lexington Books
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: William L. Benoit (u. a.)
Erscheinungsdatum: 15.09.2018
Gewicht: 0,245 kg
Artikel-ID: 114321172
Über den Autor
William L. Benoit is professor of communication studies at Ohio University.

Mark J. Glantz is assistant professor of communication & media studies at St. Norbert College.
Inhaltsverzeichnis
Contents
Acknowledgments
Chapter One: Persuasive Attacks in Election Campaigns
Chapter Two: The Republican Establishment Attacks Donald Trump
Chapter Three: Attacks on Trump in 2016 Republican Presidential Primary Debates and TV Spots
Chapter Four: Attacks on Trump in Social Media
Chapter Five: Attacks on Trump in Humor
Chapter Six: Attacks on Trump on 2016 TV Talk Shows
Chapter Seven: Conclusions
References
About the Authors
Details
Erscheinungsjahr: 2018
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Medienwissenschaften
Rubrik: Wissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781498548564
ISBN-10: 1498548563
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Benoit, William L.
Glantz, Mark J.
Hersteller: Lexington Books
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: William L. Benoit (u. a.)
Erscheinungsdatum: 15.09.2018
Gewicht: 0,245 kg
Artikel-ID: 114321172
Sicherheitshinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte