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Beschreibung
An updated and refreshed edition of the groundbreaking book that shows how people can be nudged toward decisions that will improve their lives
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Über den Autor
Richard H. Thaler, winner of the 2017 Nobel Memorial Prize in Economic Sciences, is the Charles Walgreen Distinguished Service Professor of Behavioral Science and Economics at the University of Chicago's Booth School of Business. Cass R. Sunstein, winner of the Holberg Prize, is the Robert Walmsley University Professor at Harvard University.
Details
Erscheinungsjahr: 2021
Fachbereich: Werbung & Marketing
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Gebunden
ISBN-13: 9780300262285
ISBN-10: 0300262280
Sprache: Englisch
Einband: Gebunden
Autor: Thaler, Richard H
Sunstein, Cass R
Auflage: The Final edition
Hersteller: Yale University Press
Verantwortliche Person für die EU: Zeitfracht Medien GmbH, Ferdinand-Jühlke-Str. 7, D-99095 Erfurt, produktsicherheit@zeitfracht.de
Maße: 221 x 149 x 28 mm
Von/Mit: Richard H Thaler (u. a.)
Erscheinungsdatum: 14.09.2021
Gewicht: 0,584 kg
Artikel-ID: 119807877