Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Beschreibung
Drawing on wide research into 'lead time' and the 'ten-year rule', bestselling personal development author Tom Butler-Bowdon shows that, contrary to popular belief, people, companies, products and ideas invariably need time to realise their potential.
Drawing on wide research into 'lead time' and the 'ten-year rule', bestselling personal development author Tom Butler-Bowdon shows that, contrary to popular belief, people, companies, products and ideas invariably need time to realise their potential.
Über den Autor
Tom Butler-Bowdon
Details
Erscheinungsjahr: 2014
Fachbereich: Management
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780753555309
ISBN-10: 0753555301
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Butler-Bowdon, Tom
Hersteller: Ebury Publishing
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 198 x 123 x 25 mm
Von/Mit: Tom Butler-Bowdon
Erscheinungsdatum: 06.03.2014
Gewicht: 0,215 kg
Artikel-ID: 105547806

Ähnliche Produkte

Buch

152,95 €* UVP 181,89 €

Lieferzeit 1-2 Wochen