Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Music Artist Managers
Remuneration and Retention in the Popular Music Business
Buch von Guy Morrow
Sprache: Englisch

74,40 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Kategorien:
Beschreibung
To what extent is it possible to do good work in music artist management? Drawing upon original research, this shortform book explores and evaluates motivation, remuneration and equity stakes within the music industries.
To what extent is it possible to do good work in music artist management? Drawing upon original research, this shortform book explores and evaluates motivation, remuneration and equity stakes within the music industries.
Über den Autor

Guy Morrow is Senior Lecturer in Arts and Cultural Management at the University of Melbourne, Australia.

Inhaltsverzeichnis

Introduction 1. What is music artist management? 2. Managers in the music business: A theoretical framework 3. Management work in the music business: Issues and challenges 4. The ever-expanding role of music artist managers 5. New models for music artist manager retention. Conclusion

Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9781032482279
ISBN-10: 1032482273
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: HC gerader Rücken kaschiert
Einband: Gebunden
Autor: Morrow, Guy
Hersteller: Routledge
Verantwortliche Person für die EU: Produktsicherheitsverantwortliche/r, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 222 x 145 x 11 mm
Von/Mit: Guy Morrow
Erscheinungsdatum: 05.07.2024
Gewicht: 0,3 kg
Artikel-ID: 128991057
Über den Autor

Guy Morrow is Senior Lecturer in Arts and Cultural Management at the University of Melbourne, Australia.

Inhaltsverzeichnis

Introduction 1. What is music artist management? 2. Managers in the music business: A theoretical framework 3. Management work in the music business: Issues and challenges 4. The ever-expanding role of music artist managers 5. New models for music artist manager retention. Conclusion

Details
Erscheinungsjahr: 2024
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Buch
Inhalt: Einband - fest (Hardcover)
ISBN-13: 9781032482279
ISBN-10: 1032482273
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: HC gerader Rücken kaschiert
Einband: Gebunden
Autor: Morrow, Guy
Hersteller: Routledge
Verantwortliche Person für die EU: Produktsicherheitsverantwortliche/r, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 222 x 145 x 11 mm
Von/Mit: Guy Morrow
Erscheinungsdatum: 05.07.2024
Gewicht: 0,3 kg
Artikel-ID: 128991057
Sicherheitshinweis