Zum Hauptinhalt springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
HBR Guide to Making Every Meeting Matter (HBR Guide Series)
Taschenbuch von Harvard Business Review
Sprache: Englisch

23,30 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Kategorien:
Beschreibung
The go-to guide for making leading meetings less painful - and more productive.
The go-to guide for making leading meetings less painful - and more productive.
Über den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org, [...]

Details
Erscheinungsjahr: 2016
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Reihe: HBR Guide
Inhalt: XII
225 S.
ISBN-13: 9781633692176
ISBN-10: 1633692175
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Review, Harvard Business
Hersteller: Harvard Business Review Press
HBR Guide
Maße: 228 x 128 x 20 mm
Von/Mit: Harvard Business Review
Erscheinungsdatum: 06.12.2016
Gewicht: 0,275 kg
Artikel-ID: 108108527
Über den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org, [...]

Details
Erscheinungsjahr: 2016
Fachbereich: Management
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Reihe: HBR Guide
Inhalt: XII
225 S.
ISBN-13: 9781633692176
ISBN-10: 1633692175
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Review, Harvard Business
Hersteller: Harvard Business Review Press
HBR Guide
Maße: 228 x 128 x 20 mm
Von/Mit: Harvard Business Review
Erscheinungsdatum: 06.12.2016
Gewicht: 0,275 kg
Artikel-ID: 108108527
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte