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HBR Guide to Emotional Intelligence (HBR Guide Series)
Taschenbuch von Harvard Business Review
Sprache: Englisch

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Beschreibung
"Build trust and influence, strengthen relationships, lead with resilience"--Cover.
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Über den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org; [...] [...] [...] [...]

Details
Erscheinungsjahr: 2017
Rubrik: Ratgeber
Thema: Briefe, Bewerbungen, Wiss. Arbeiten, Rhetorik
Medium: Taschenbuch
Seiten: 240
Inhalt: 244 S.
ISBN-13: 9781633692725
ISBN-10: 1633692728
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Harvard Business Review
Hersteller: Harvard Business Review Press
Maße: 228 x 129 x 20 mm
Von/Mit: Harvard Business Review
Erscheinungsdatum: 27.06.2017
Gewicht: 0,292 kg
preigu-id: 102995972
Über den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org; [...] [...] [...] [...]

Details
Erscheinungsjahr: 2017
Rubrik: Ratgeber
Thema: Briefe, Bewerbungen, Wiss. Arbeiten, Rhetorik
Medium: Taschenbuch
Seiten: 240
Inhalt: 244 S.
ISBN-13: 9781633692725
ISBN-10: 1633692728
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Harvard Business Review
Hersteller: Harvard Business Review Press
Maße: 228 x 129 x 20 mm
Von/Mit: Harvard Business Review
Erscheinungsdatum: 27.06.2017
Gewicht: 0,292 kg
preigu-id: 102995972
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