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Harvard Business Review Everyday Emotional Intelligence
Big Ideas and Practical Advice on How to Be Human at Work
Taschenbuch von Annie Mckee (u. a.)
Sprache: Englisch

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Beschreibung
With this double volume you'll get HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence and the H BR Guide to Emotional Intelligence
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Über den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 13 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Author social media/website info: hbr.org; [...] [...] [...] [...]

Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Wirtschaft International
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 384
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781633694118
ISBN-10: 1633694119
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Mckee, Annie
Goleman, Daniel
Harvard Business Review
Boyatzis, Richard E.
Finkelstein, Sydney
Hersteller: Harvard Business Review Press
Maße: 211 x 142 x 30 mm
Von/Mit: Annie Mckee (u. a.)
Erscheinungsdatum: 07.11.2017
Gewicht: 0,408 kg
preigu-id: 109428955
Über den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 13 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

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Details
Erscheinungsjahr: 2017
Fachbereich: Wirtschaft International
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 384
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9781633694118
ISBN-10: 1633694119
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Mckee, Annie
Goleman, Daniel
Harvard Business Review
Boyatzis, Richard E.
Finkelstein, Sydney
Hersteller: Harvard Business Review Press
Maße: 211 x 142 x 30 mm
Von/Mit: Annie Mckee (u. a.)
Erscheinungsdatum: 07.11.2017
Gewicht: 0,408 kg
preigu-id: 109428955
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