Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Emotional Design
Why We Love (or Hate) Everyday Things
Taschenbuch von Don Norman
Sprache: Englisch

19,75 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Kategorien:
Beschreibung
By the author of "The Design of Everyday Things," this is the first book to make the connection between emotions and how people relate to ordinary objects--from juicers to Jaguars.
By the author of "The Design of Everyday Things," this is the first book to make the connection between emotions and how people relate to ordinary objects--from juicers to Jaguars.
Über den Autor
Don Norman is a co-founder of the Nielsen Norman Group, and holds graduate degrees in both engineering and psychology. His many books include The Design of Everyday Things, The Design of Future Things, and Living with Complexity. He lives in Silicon Valley, California.
Details
Erscheinungsjahr: 2005
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 272
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780465051366
ISBN-10: 0465051367
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Norman, Don
Hersteller: Basic Books
Maße: 203 x 131 x 22 mm
Von/Mit: Don Norman
Erscheinungsdatum: 01.05.2005
Gewicht: 0,272 kg
preigu-id: 102423181
Über den Autor
Don Norman is a co-founder of the Nielsen Norman Group, and holds graduate degrees in both engineering and psychology. His many books include The Design of Everyday Things, The Design of Future Things, and Living with Complexity. He lives in Silicon Valley, California.
Details
Erscheinungsjahr: 2005
Genre: Wirtschaft
Rubrik: Recht & Wirtschaft
Medium: Taschenbuch
Seiten: 272
Inhalt: Kartoniert / Broschiert
ISBN-13: 9780465051366
ISBN-10: 0465051367
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Norman, Don
Hersteller: Basic Books
Maße: 203 x 131 x 22 mm
Von/Mit: Don Norman
Erscheinungsdatum: 01.05.2005
Gewicht: 0,272 kg
preigu-id: 102423181
Warnhinweis

Ähnliche Produkte

Ähnliche Produkte