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Doing Coaching Research
Taschenbuch von Peter Jackson
Sprache: Englisch

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Beschreibung
An ideal introduction for trainees and practitioners looking to understand the what, the why, and the how of coaching research.
An ideal introduction for trainees and practitioners looking to understand the what, the why, and the how of coaching research.
Inhaltsverzeichnis
Part I - Introduction to coaching research
Chapter 1 - Introduction
Chapter 2 - Theoretical foundations of research - Peter Jackson
Chapter 3 - Designing your research project - Elaine Cox
Part II - Research strategies
Chapter 4 - Grounded theory - Teresa Carmichael and Natalie Cunningham
Chapter 5 - Phenomenological approaches - Tatiana Bachkirova, Alison Rose and Roger Noon
Chapter 6 - Autoethnography - Juliette Koning and Liam Moore
Chapter 7 - Quantitative and statistical approaches - Christine Davies and Annette Fillery-Travis
Chapter 8 - Case study research - Andrea D. Ellinger and Rochell R. McWhorter
Chapter 9 - Action research - Elaine Cox, Hany Shoukry and Janice Cook
Part III - The impact of research
Chapter 10 - The experience of research - Elaine Cox and Peter Jackson
Chapter 11 - The dissemination and implementation of research-based coaching knowledge - Peter Jackson and Elaine Cox
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Allgemeines
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781526459473
ISBN-10: 1526459477
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Jackson, Peter
Hersteller: SAGE Publishing Ltd
Maße: 244 x 170 x 12 mm
Von/Mit: Peter Jackson
Erscheinungsdatum: 11.05.2020
Gewicht: 0,372 kg
Artikel-ID: 117972180
Inhaltsverzeichnis
Part I - Introduction to coaching research
Chapter 1 - Introduction
Chapter 2 - Theoretical foundations of research - Peter Jackson
Chapter 3 - Designing your research project - Elaine Cox
Part II - Research strategies
Chapter 4 - Grounded theory - Teresa Carmichael and Natalie Cunningham
Chapter 5 - Phenomenological approaches - Tatiana Bachkirova, Alison Rose and Roger Noon
Chapter 6 - Autoethnography - Juliette Koning and Liam Moore
Chapter 7 - Quantitative and statistical approaches - Christine Davies and Annette Fillery-Travis
Chapter 8 - Case study research - Andrea D. Ellinger and Rochell R. McWhorter
Chapter 9 - Action research - Elaine Cox, Hany Shoukry and Janice Cook
Part III - The impact of research
Chapter 10 - The experience of research - Elaine Cox and Peter Jackson
Chapter 11 - The dissemination and implementation of research-based coaching knowledge - Peter Jackson and Elaine Cox
Details
Erscheinungsjahr: 2020
Fachbereich: Allgemeines
Rubrik: Sozialwissenschaften
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781526459473
ISBN-10: 1526459477
Sprache: Englisch
Ausstattung / Beilage: Paperback
Einband: Kartoniert / Broschiert
Redaktion: Jackson, Peter
Hersteller: SAGE Publishing Ltd
Maße: 244 x 170 x 12 mm
Von/Mit: Peter Jackson
Erscheinungsdatum: 11.05.2020
Gewicht: 0,372 kg
Artikel-ID: 117972180
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