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Beschreibung
A fresh, research-driven playbook for how successful leaders can maximize the potential of others
A fresh, research-driven playbook for how successful leaders can maximize the potential of others
Über den Autor
Don A. Moore is the Lorraine Tyson Mitchell Professor of Leadership and Communication at UC Berkeley’s Haas School of Business. Max H. Bazerman is the Jesse Isidor Straus Professor of Business Administration at the Harvard Business School.
Details
Medium: Taschenbuch
Inhalt: Einband - flex.(Paperback)
ISBN-13: 9780300281996
ISBN-10: 0300281994
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Moore, Don A
Bazerman, Max H
Hersteller: Yale University Press
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Abbildungen: 2 b-w illus.
Maße: 213 x 138 x 20 mm
Von/Mit: Don A Moore (u. a.)
Erscheinungsdatum: 27.05.2025
Gewicht: 0,278 kg
Artikel-ID: 132437666

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