Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Compulsive Buying
Consumer Traits, Self-Regulation, and Marketing Ethics
Taschenbuch von Trevor A. Smith (u. a.)
Sprache: Englisch

51,95 €*

inkl. MwSt.

Versandkostenfrei per Post / DHL

Lieferzeit 1-2 Wochen

Produkt Anzahl: Gib den gewünschten Wert ein oder benutze die Schaltflächen um die Anzahl zu erhöhen oder zu reduzieren.
Kategorien:
Beschreibung
Compulsive Buying: Consumer Traits, Self-Regulation and Marketing Ethics presents an integrative discourse on compulsive buying, focusing on the perspective of the customer and on marketing activities which promote excessive consumption.
Compulsive Buying: Consumer Traits, Self-Regulation and Marketing Ethics presents an integrative discourse on compulsive buying, focusing on the perspective of the customer and on marketing activities which promote excessive consumption.
Über den Autor

Trevor A. Smith is senior lecturer in marketing and research methods in the Mona School of Business and Management at the University of the West Indies.

Kenroy C. Wedderburn is associate professor of finance at Concord University.

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1: Compulsive Buying Behaviour

Chapter 2: Personality, Personality Traits and Consumer Traits

Chapter 3: A Consumer Trait Model for Predicting Compulsive Buying

Chapter 4: The Influence of the Credit Card on Compulsive Buying

Chapter 5: Self-regulating Compulsive Buying Behaviour

Chapter 6: The Ethical Considerations in Marketing to Compulsive Buyer

Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Psychologie
Rubrik: Geisteswissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781793645753
ISBN-10: 1793645752
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Smith, Trevor A.
Wedderburn, Kenroy C.
Hersteller: Lexington Books
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: Trevor A. Smith (u. a.)
Erscheinungsdatum: 29.08.2023
Gewicht: 0,251 kg
Artikel-ID: 130451801
Über den Autor

Trevor A. Smith is senior lecturer in marketing and research methods in the Mona School of Business and Management at the University of the West Indies.

Kenroy C. Wedderburn is associate professor of finance at Concord University.

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1: Compulsive Buying Behaviour

Chapter 2: Personality, Personality Traits and Consumer Traits

Chapter 3: A Consumer Trait Model for Predicting Compulsive Buying

Chapter 4: The Influence of the Credit Card on Compulsive Buying

Chapter 5: Self-regulating Compulsive Buying Behaviour

Chapter 6: The Ethical Considerations in Marketing to Compulsive Buyer

Details
Erscheinungsjahr: 2023
Fachbereich: Allgemeines
Genre: Importe, Psychologie
Rubrik: Geisteswissenschaften
Thema: Lexika
Medium: Taschenbuch
ISBN-13: 9781793645753
ISBN-10: 1793645752
Sprache: Englisch
Einband: Kartoniert / Broschiert
Autor: Smith, Trevor A.
Wedderburn, Kenroy C.
Hersteller: Lexington Books
Verantwortliche Person für die EU: Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de
Maße: 229 x 152 x 9 mm
Von/Mit: Trevor A. Smith (u. a.)
Erscheinungsdatum: 29.08.2023
Gewicht: 0,251 kg
Artikel-ID: 130451801
Sicherheitshinweis