Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
72,80 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Kategorien:
Beschreibung
First Published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
First Published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Über den Autor
Richard Riding is Director of the Assessment Research Unit in the School of Education, University of Birmingham where Stephen Rayner is a lecturer of Education.
Inhaltsverzeichnis
Chapter 1 Introduction; Part I Cognitive Style and Learning Strategies; Chapter 2 Cognitive style; Chapter 3 Learning styles; Chapter 4 Learning strategies; Part II Style and Behaviour; Chapter 5 Cognitive style and other individual difference dimensions; Chapter 6 Cognitive style and behaviours; Chapter 7 Cognitive style and learning; Chapter 8 Cognitive style and problem behaviour; Chapter 9 Conclusion, implications and future developments;
Details
Erscheinungsjahr: | 1998 |
---|---|
Fachbereich: | Allgemeines |
Genre: | Erziehung & Bildung, Importe |
Rubrik: | Sozialwissenschaften |
Thema: | Lexika |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781853464805 |
ISBN-10: | 1853464805 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Riding, Richard
Rayner, Stephen |
Hersteller: | David Fulton Publishers |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 244 x 170 x 12 mm |
Von/Mit: | Richard Riding (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 01.03.1998 |
Gewicht: | 0,395 kg |
Über den Autor
Richard Riding is Director of the Assessment Research Unit in the School of Education, University of Birmingham where Stephen Rayner is a lecturer of Education.
Inhaltsverzeichnis
Chapter 1 Introduction; Part I Cognitive Style and Learning Strategies; Chapter 2 Cognitive style; Chapter 3 Learning styles; Chapter 4 Learning strategies; Part II Style and Behaviour; Chapter 5 Cognitive style and other individual difference dimensions; Chapter 6 Cognitive style and behaviours; Chapter 7 Cognitive style and learning; Chapter 8 Cognitive style and problem behaviour; Chapter 9 Conclusion, implications and future developments;
Details
Erscheinungsjahr: | 1998 |
---|---|
Fachbereich: | Allgemeines |
Genre: | Erziehung & Bildung, Importe |
Rubrik: | Sozialwissenschaften |
Thema: | Lexika |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Einband - flex.(Paperback) |
ISBN-13: | 9781853464805 |
ISBN-10: | 1853464805 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: |
Riding, Richard
Rayner, Stephen |
Hersteller: | David Fulton Publishers |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 244 x 170 x 12 mm |
Von/Mit: | Richard Riding (u. a.) |
Erscheinungsdatum: | 01.03.1998 |
Gewicht: | 0,395 kg |
Sicherheitshinweis