Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
42,45 €
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 4-7 Werktage
Kategorien:
Beschreibung
This book will equip you with methodologies, best practices and insights around video game pitch design through a step-by-step process from initial conceptualisation and idea validation to communicating your pitches on paper clearly and effectively.
This book will equip you with methodologies, best practices and insights around video game pitch design through a step-by-step process from initial conceptualisation and idea validation to communicating your pitches on paper clearly and effectively.
Über den Autor
Arran Topalian is currently Lead Designer at Oxalis Games Ltd., UK, with industry experience across studios such as Rare Ltd., Microsoft Research Cambridge and Mediatonic/Epic Games.
Inhaltsverzeichnis
1 Introduction
2 Conceptualisation
3 Validation
4 Articulation
5 Final Thoughts
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Genre: | Importe, Informatik |
Rubrik: | Naturwissenschaften & Technik |
Medium: | Taschenbuch |
ISBN-13: | 9781032217017 |
ISBN-10: | 1032217014 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Topalian, Arran |
Hersteller: | CRC Press |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 216 x 140 x 8 mm |
Von/Mit: | Arran Topalian |
Erscheinungsdatum: | 08.12.2023 |
Gewicht: | 0,179 kg |