Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
44,15 €*
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Kategorien:
Beschreibung
Cultivate a meaningful brand strategy using a three-step, values-driven branding framework focused on connecting with customers by clarifying, integrating and communicating the values of the company.
Cultivate a meaningful brand strategy using a three-step, values-driven branding framework focused on connecting with customers by clarifying, integrating and communicating the values of the company.
Über den Autor
Jay Mandel
Inhaltsverzeichnis
Section - 00: Introduction; Section - ONE: Identity; Chapter - 01: Brand identity; Chapter - 02: Identifying your goals and core values; Section - TWO: Intention; Chapter - 03: Setting intentions; Chapter - 04: Cultivating brand purpose Chapter - 05: Creating an actionable strategy; Chapter - 06: Setting intentional goals Section - THREE: Implementation; Chapter - 07: Creating an actionable plan; Chapter - 08: Executing a successful branding strategy; Chapter - 09: Conclusion
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398609792 |
ISBN-10: | 139860979X |
Sprache: | Englisch |
Herstellernummer: | 14524 |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Mandel, Jay |
Hersteller: | Kogan Page Ltd |
Maße: | 232 x 155 x 15 mm |
Von/Mit: | Jay Mandel |
Erscheinungsdatum: | 03.06.2023 |
Gewicht: | 0,396 kg |
Über den Autor
Jay Mandel
Inhaltsverzeichnis
Section - 00: Introduction; Section - ONE: Identity; Chapter - 01: Brand identity; Chapter - 02: Identifying your goals and core values; Section - TWO: Intention; Chapter - 03: Setting intentions; Chapter - 04: Cultivating brand purpose Chapter - 05: Creating an actionable strategy; Chapter - 06: Setting intentional goals Section - THREE: Implementation; Chapter - 07: Creating an actionable plan; Chapter - 08: Executing a successful branding strategy; Chapter - 09: Conclusion
Details
Erscheinungsjahr: | 2023 |
---|---|
Fachbereich: | Werbung & Marketing |
Genre: | Wirtschaft |
Rubrik: | Recht & Wirtschaft |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781398609792 |
ISBN-10: | 139860979X |
Sprache: | Englisch |
Herstellernummer: | 14524 |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Mandel, Jay |
Hersteller: | Kogan Page Ltd |
Maße: | 232 x 155 x 15 mm |
Von/Mit: | Jay Mandel |
Erscheinungsdatum: | 03.06.2023 |
Gewicht: | 0,396 kg |
Warnhinweis