Dekorationsartikel gehören nicht zum Leistungsumfang.
Sprache:
Englisch
26,55 €
Versandkostenfrei per Post / DHL
Lieferzeit 1-2 Wochen
Kategorien:
Beschreibung
Written by former NASA engineer Dr David Baker, this essential guide introduces the key topics in an electrical and mechanical engineering degree course. Filled with helpful flow diagrams, infographics, timelines and information boxes, this highly visual guide will help readers quickly get to grips with this topic and its practical applications.
Written by former NASA engineer Dr David Baker, this essential guide introduces the key topics in an electrical and mechanical engineering degree course. Filled with helpful flow diagrams, infographics, timelines and information boxes, this highly visual guide will help readers quickly get to grips with this topic and its practical applications.
Details
Erscheinungsjahr: | 2021 |
---|---|
Fachbereich: | Fertigungstechnik |
Genre: | Importe, Technik |
Rubrik: | Naturwissenschaften & Technik |
Medium: | Taschenbuch |
Inhalt: | Kartoniert / Broschiert |
ISBN-13: | 9781789505115 |
ISBN-10: | 1789505119 |
Sprache: | Englisch |
Einband: | Kartoniert / Broschiert |
Autor: | Baker, David |
Hersteller: | Arcturus Publishing Ltd |
Verantwortliche Person für die EU: | Libri GmbH, Europaallee 1, D-36244 Bad Hersfeld, gpsr@libri.de |
Maße: | 252 x 220 x 25 mm |
Von/Mit: | David Baker |
Erscheinungsdatum: | 01.05.2021 |
Gewicht: | 1,043 kg |